Digitālais mārketings

02.06.-17.11.2022.

Kāpēc digitālā mārketinga speciālisti ir tik pieprasīti?

Katrs uzņēmums, kas reklamē un pārdod savu produktu vai pakalpojumu, vēlas iegūt speciālistu, kurš ir spējīgs strādāt ar auditoriju, plānot un realizēt  reklāmas kampaņas bez pārmērīga budžeta un prasmīgi veikt rezultātu analīzi.

LinkedIn pētījuma dati liecina, ka 2021. gadā nodarbinātība digitālā mārketinga amatos, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, bija palielinājusies par 33%. Sludinājumu portālos katru dienu tiek atjaunotas vakances. Bet ir arī starptautiskie portāli kā HeadHunter, Freelancehunt, Indeed, Glassdoor.

Vai vēlaties ne tikai pelnīt, bet arī kļūt par vadītāju?         

 

Z

Veidot digitālās reklāmas kampaņas no nulles;

Z

Izveidot pārdošanas piltuves;

Z

Vadīt pārdošanas procesu;

Z

Koordinēt radošu dizaineru un satura veidotāju komandu;

Z

Un vēl daudz kas interesants…

Iesakām mūsu kursu

Iesācējiem

Apgūstiet jaunu pieprasītu profesiju no nulles un uzziniet, kā reklamēt savu biznesu internetā.

Mārketinga un SMM- speciālistiem

Tiem, kas jau kādu laiku strādā profesijā. Jums būs iespēja uzlabot savas prasmes. Jūs, izmantojot digitālos kanālus, iemācieties piesaistīt klientus un palielināt uzņēmuma peļņu.

Uzņēmējiem

Izpratīsiet interneta mārketinga pamatprocesus un rīkus, uzzināsiet, kā efektīvi reklamēties sociālajos tīklos un internetā, kā arī palielināt pārdošanas apjomus.

Apmācību process

Reģistrācija MOST platformā

Nodarbības kursā notiek tiešsaistes lekcijās un studentiem tiek nodrošināti papildus materiāli MOST platformā un video nodarbības.

Nostipriniet zināšanas praksē

Pildiet mājas darbus un savas zināšanas pielietojiet reālā biznesā, pilnveidojiet savas prasmes ar papildu video nodarbību palīdzību.

Projekta prezentēšana

Jums kursa beigās būs jāaizstāv projekts skolas komisijai. Ja eksāmens būs veiksmīgi nokārtots, iegūsiet sertifikātu un aicinājumu piedalīties slēgtajā vakanču čatā absolventiem.

Nodarbinātība

Jūs saņemsiet individuālu MOST karjeras centra konsultāciju par izaugsmes iespējām un personīgo profilu MOST Technology platformā kā darba pretendentam, kurā ir informācija par Jūsu iegūtajām prasmēm, pārbaudes rezultātiem, portfolio un CV.

Jūsu ieguvums pēc kursa

Jaunu interesantu profesiju ar iespēju strādāt jebkurā pasaules malā.

Jauna nākotne. Jūs ieraudzīsiet attīstības perspektīvas un sapratīsiet, kur virzīties tālāk. 

Nepieciešamas zināšanas, lai strādātu ne tikai sociālajos tīklos, bet ar visiem digitālā mārketinga rīkiem. 

Nepieciešamās iemaņas Jūs apgūsiet praktizējošu speciālistu vadībā, pēc tam Jūsu vai pasūtītāja bizness tiks pacelts jaunā līmenī. 

Papildus ienākumus, kas dos finansiālu neatkarību.

Iespēju veltīt vairāk laika ģimenei un savām vajadzībām.

Palīdzību darba iekārtošanā vai projekta piemeklēšanu MOST Karjeras centrā. 

Absolventu kopienu, kas atbalstīs, ja rādīsies grūtības un atbildēs uz visiem jautājumiem.

Sertifikātu par neformālo izglītību. 

Kursa programma

26 lekcijas + projekta prezentācija

1. Mārketinga stratēģija
  • Veidojam izpratni par galvenajiem mārketinga principiem un to pielietošanu digitālajā vidē.
  • Analizējam produktu un veicam SWOT analīzi. 
  • Definējam projekta unikālo piedāvājumu.
  • Pētām metrikas un analizējam mērķauditoriju. Pētām konkurentu analīzes metrikas un veicam auditu. 
  • Definējam projekta virzīšanas mērķus.
  • Izvēlamies virzīšanas vietnes.
  • Definējam virzīšanas metodes.
  • Nosakām projekta KPI. 
  • Aprēķinām aptuveno budžetu projekta virzīšanai.
2. Vietnes
  • Definējam lendingu,  nosakām uzdevumus un mērķus.
  • Nosakām satura veidus projektam.
  • Izstrādājam lendinga struktūru.
  • Veidojam tekstus lendingiem un izvēlamies attēlus. 
  • Veidojam sociālo tīklu darbības pamata principus.
  • Izvēlamies savam projektam atbilstošāku tīklu.
  • Veidojam profilu sociālajos tīklos.
  • Saprotam stratēģijas arhitektūru un izvēlamies stratēģijas veidu projektam
  • Veidojam rubrikatoru savam projektam 
  • Aizpildām projekta satura plānu.
3. Prakse

Satura izstrāde teksta projektam, ejot cauri visiem posmiem. 

4. Saturs
  • Pētām satura veidus.
  • Veidojam sava projekta rubrikatoru. 
  • Aizpildām projekta satura plānu.
  • Rakstam tekstus sociālajiem medijiem.
  • Saprotam, kādā veidā ilustrēt publikācijas.
  • Zinām, kas ir jānorāda tehniskajā uzdevumā fotogrāfam.
  • Spējam strādāt ar vizuālās apstrādes servisiem. 
5. Mērķauditorijas reklāma
  • Pētām Facebook reklāmas kabinetu.
  • Zinām kas ir Pixel FB
  • Saprotam, kas ir piedāvājums un lead-magnets.
  • Izvēlamies trafika piltuvi un reklāmas izvietošanas vietas.
  • Veidojam mērķauditorijas reklāmas tekstus pēc vienas no mārketinga formulām.
  • Zinām kādiem jābūt attēliem reklāmā.
  • Veidojam mērķauditorijas reklāmas bannerus.
  • Spējam palaist vairākas reklāmas kampaņas dažādām auditorijām. 
  • Varam aprēķināt reklāmas budžetu.
  • Zinām, kādus produktus un pakalpojumus nedrīkst reklamēt Facebook.   
6. Analītika. Sociālie tīkli
  • Pētām, kādus KPI ir vērts rēķināt un kādus nav. 
  • Spējam nosaukt satura kvalitātes pamata rādītājus.
  • Mācāmies analizēt projekta mērķauditorijas reklāmas rādītājus. 
  • Spējam nosaukt reklāmas rādītājus, kas ļauj novērtēt tās efektivitāti. 
  • Pārzinām pārdošanas piltuves posmus savā projektā.
  • Zinām, kas ir konversija un saprotam, kāpēc ir nepieciešams tās izsekot.
7. Pārlūkreklāma
  • Saprotam Google Ads reklāmas kabineta struktūru.
  • Google Ads reklāmas īpašības un darbības principi.
  • Saprotam, ka pārlūkreklāmas virsraksti tiek definēti pamatojoties uz atslēgvārdiem.
  • Saprotam reklāmas kampaņu struktūru: kampaņas — sludinājumu grupas — sludinājumi.
  • Spējam patstāvīgi veidot reklāmas sludinājumus ar Google Ads palīdzību.
8. Automātiska piltuve un čat-boti
  • Pētām automātiskās piltuves — kam tās ir domātas. Veiksmīgās piltuves piemērs ar dažādiem kanāliem. 
  • Spējam saistīt autopiltuves ar pārdošanas piltuvi.
  • Veidojam autopiltuves maind-karti.
  • Saprotam kādās vietnēs tiks uzstādītas autopiltuvēs un ar kādu rīku palīdzību. 
  • Manychat struktūras sapratne
  • Zinām, kādi čat-boti ir savienojami ar Facebook un Instagram
  • Spējam strādāt ar Manychat, patstāvīgi veidot un rediģēt plūsmas
  • Spējam patstāvīgi veidot ziņu ķēdes no plūsmām
  • Spējam definēt e-pastu stratēģiju formēšanas posmus
  • Varam nosaukt izsūtīšanas vēstuļu veidus
  • Pētām e-pastu analīzes metrikas
  • Spējam nosaukt automatizācijas instrumentus un nosaukt kopējas opcijas
  • Varam  nosaukt vēstules struktūras elementus un pārzinām vēstuļu veidošanas algoritmus. 
9. Caurspīdīga analītika
  • Pētām Google Analytics un veicam piltuves etapu rādītāju analīzi.
  • Mācāmies izdarīt secinājumus un optimizēt stratēģiju.
10. Pirmseksāmena konsultācija

Projekta pirmsaizstāvēšana.

11. Eksāmens

Projekta prezentācija

Z

Nodarbības notiek 1 reizi nedēļā, no plkst. 18.00 līdz 20.15;

Z

Apmācības notiek speciāli izstrādātajā MOST Technology platformā;

Z

Nodarbības notiek Rīgā, Graudu ielā 68;

Z

Kursa pilna cena 2200 EUR (vai 1980 EUR ar MOST kluba karti);

Z

Pasūtiet karti reģistrējoties kursam un iegūsiet atlaidi visiem mūsu produktiem. Atlaides kartes vērtība ir 15 EUR;

Z

Programma ir licencēta Rīgas domes izglītības un sporta departamentā, kas dod iespēju iekļaut mācību maksu gada ienākumu deklarācijā;

Z

Pēc eksāmena nokārtošanas tiek izsniegts neformālās izglītības sertifikāts;

Z

Karjeras centrs: iespēja atrast darbu uzreiz pēc kursa beigām;

Z

Mūsu mērķis — jūsu nodarbinātība. Kopā mēs izstrādāsim jūsu portfolio un palīdzēsim atrast potenciālo darba devēju.

E-pasts reģistrācijai un papildus jautājumiem: info@most-education.lv

Telefons: +371 20003463

 Nosūtīt pieteikumu:

Pasūtīt MOST biznesa skolas kluba karti un ieskaitīt atlaidi uzreiz