INTERNETIREKLAAMI MÄNEDŽER - MOST
Select Page

 

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA SPECIĀLISTS

Uzņēmējiem ir divas izvēles iespējas:

 

  1. Patstāvīgi apgūt produktu vai pakalpojumu virzīšanu digitālajā vidē un censties izdarīt visu vienlaicīgi.
  2. sadarboties ar speciālistu, kurš iestatīs visus interneta procesus un pārvaldīs tos.

Jūs variet kļūt gan par pirmo, gan par otro! Izvēle ir Jūsu rokās!

Šodien digitālā mārketinga speciālists ir nepieciešams pilnīgi visiem!

Digitālā mārketinga speciālists ir universāls speciālists, spējīgs veicināt pārdošanu digitālajā vidē, izveidot reklāmas kampaņas, netērējot milzīgas summas no budžeta, un efektīvi analizēt iegūtos rezultātus.

Tieši šis cilvēks ir spējīgs optimizēt uzņēmuma izmaksas, piesaistot maksimālo klientu skaitu.

Jūs variet kļūt par šo cilvēku.

  • Vai jums ir interesanti veidot īstas reklāmas kampaņas, sekot līdzi pārdošanas pieaugumam, iestatīt pārdošanas piltuves un pētīt patērētāju intereses?
  • Vai jūs vēlaties strādāt attālināti no mājām vai jebkuras pasaules malas?
  • Vai jūs sapņojiet par starptautiskiem projektiem?

Digitālā mārketinga speciālista profesija sniegs jums šādu iespēju!

 Kursa programma   

  1. Ievads digitālajā mārketingā: mērķi, instrumenti, metrikas, pārdošana.
  2. Mērķauditorija. Kā rīkoties – iesaistīt visus vai atlasīt noteikto grupu? Kā meklēt un definēt mērķauditoriju?
  3. Konkurenti, to analīze un rīcības plāns.
  4. Sociālie tīkli. Jaunas paaudzes nākotne. Stratēģijas, darbības plāns, komunikācija.
  5. Virzīšana “Facebook” platformā.
  6. Uz mērķauditoriju virzīta reklāma. Kā sasniegt savus mērķus?
  7. Uz mērķauditoriju virzīta reklāma – prakse pieredzējušā lektora vadībā.
  8. Virzīšana “Instagram” platformā.
  9. Sociālo tīklu statistika un analītika.
  10. Google Ads – pamata definīcijas un noteikumi. Satura reklāma. 
  11. Google Ads – iestatījumi. Prakse pieredzējušā lektora vadībā.
  12. Google Ads. Statistikas analīze. Rādītāju skaidrošana.
  13. Lending-page veidošana.
  14. Tekstu sastādīšana
  15. Stāsta veidošana (storitelings).
  16. E-pastu izsūtīšana – pamata principi.
  17. E- pastu izsūtīšana – prakse, iestatījumi pieredzējušā lektora vadībā.
  18. Interneta veikala pārvaldīšana. Pārdošanas veicināšana.
  19. Pasūtītāja un izpildītāja mijiedarbība. 
  20. Projekta aizstāvēšana / eksāmens .

Bonusā kursa dalībnieki saņems video lekcijas no kursa bibliotēkas patstāvīgam darbam.

Lekcijas pasniedz praktizējošie speciālisti.

Organizatoriskā informācija:

  • Kursa norise
  • Katra nodarbība ilgst 4 akad. stundas no plkst.18:00 līdz 21:00;
  • Kursa ilgums: 120 akad. stundas kopā: 80 akad.st. teorijas + 40 akad. stundas praktiskā darba;
  • Nodarbības notiek Rīgā, biznesa centā “Teikums”, Jaunā Teika, Gustava Zemgala gatve 78;
  • Ir iespējams veikt apmaksu trijās daļās;
  • Mācību maksa 2200 eiro (vai 1980 eiro ar MOST kluba karti).

Vairāk informācijas:  info@most-education.lv

Tālrunis: +371 2003463

Pieteikties elektroniski:

Pasūtīt MOST biznesa skolas kluba karti un ieskaitīt atlaidi uzreiz!