INTERNETIREKLAAMI MÄNEDŽER - MOST

 

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA SPECIĀLISTS

Uzņēmējiem ir divas izvēles iespējas:

 

  1. Patstāvīgi apgūt produktu vai pakalpojumu virzīšanu digitālajā vidē un censties izdarīt visu vienlaicīgi.
  2. sadarboties ar speciālistu, kurš iestatīs visus interneta procesus un pārvaldīs tos.

Jūs variet kļūt gan par pirmo, gan par otro! Izvēle ir Jūsu rokās!

Šodien digitālā mārketinga speciālists ir nepieciešams pilnīgi visiem!

Digitālā mārketinga speciālists ir universāls speciālists, spējīgs veicināt pārdošanu digitālajā vidē, izveidot reklāmas kampaņas, netērējot milzīgas summas no budžeta, un efektīvi analizēt iegūtos rezultātus.

Tieši šis cilvēks ir spējīgs optimizēt uzņēmuma izmaksas, piesaistot maksimālo klientu skaitu.

Jūs variet kļūt par šo cilvēku.

  • Vai jums ir interesanti veidot īstas reklāmas kampaņas, sekot līdzi pārdošanas pieaugumam, iestatīt pārdošanas piltuves un pētīt patērētāju intereses?
  • Vai jūs vēlaties strādāt attālināti no mājām vai jebkuras pasaules malas?
  • Vai jūs sapņojiet par starptautiskiem projektiem?

Digitālā mārketinga speciālista profesija sniegs jums šādu iespēju!

 Kursa programma  

  1. Organizatoriskā daļa: Most.Technology programmas apskats, mājas darbu izpildes nosacījumi, prakse, pamācība, projektu izvēle praksei.
  2. Mārketings: mērķa auditorijas, unikālais tirdzniecības piedāvājums, SVID analīze, ABC analīze. Konkurentu analīze, anketēšana, testēšana.
  3. Unit-ekonomika. Mērķi. Projekta izdevības aprēķins
  4. Virzīšanas stratēģija. Interneta vietņu apskats. Offline/online – kas ir kopīgs? Ievads digitālajā mārketingā.
  5. Piezemēšanās lapas (landing page) veidošana, veidi, struktūra, rezultātu analīze.
  6. Piezemēšanās lapas. Prakse.
  7. Sociālie tīkli: FB, Instagram, Youtube, VK, TikTok, LinkedIn.
  8. Sociālie tīkli: prakse.
  9. Kopiraitings: kā rakstīt tekstus – publikācijas sociālajos medijos, garus tekstus (longrīdus), mājaslapu preču aprakstus. 
  10. Vizuālais saturs
  11. Mērķauditoriju reklāma. Teorija
  12. Mērķauditoriju reklāma. Prakse
  13. Mērķauditoriju reklāma. Prakse 2
  14. Sociālo mediju statistika. ER, ER Reach, CPA, CPC, CPM, CTR.
  15. Google Ads  teorija. Pamata definīcijas un noteikumi
  16. Google Ads  praktiskā nodarbība
  17. Google Ads otrā praktiskā nodarbība
  18. Autopiltuve. Iestatīšana. Teorija
  19. Autopiltuve. Prakse
  20. Čat-boti. Teorija
  21. Čat-boti. Prakse
  22. E-pastu mārketings (vēstuļu izsūtīšana un piezemēšanas lapas, piltuve)
  23. E-pastu mārketigs. Prakse
  24. Vispusējā analīze
  25. Priekšaizstāvēšanas konsultācija, jautājumi un atbildes
  26. Projekta aizstāvēšana / eksāmens.

Bonusā kursa dalībnieki saņems video lekcijas no kursa bibliotēkas patstāvīgam darbam.

Lekcijas pasniedz praktizējošie speciālisti.

Organizatoriskā informācija:

  • Kursa norise
  • Katra nodarbība ilgst 4 akad. stundas no plkst.18:00 līdz 21:00;
  • Kursa ilgums: 120 akad. stundas kopā: 80 akad.st. teorijas + 40 akad. stundas praktiskā darba;
  • Nodarbības notiek Rīgā, biznesa centā “Teikums”, Jaunā Teika, Gustava Zemgala gatve 78;
  • Ir iespējams veikt apmaksu trijās daļās;
  • Mācību maksa 2200 eiro (vai 1980 eiro ar MOST kluba karti).

Vairāk informācijas:  info@most-education.lv

Tālrunis: +371 2003463

Pieteikties elektroniski:

Pasūtīt MOST biznesa skolas kluba karti un ieskaitīt atlaidi uzreiz!