DIGITĀLĀ MĀRKETINGA SPECIĀLISTS
Uzņēmējiem ir divas izvēles iespējas:
- Patstāvīgi apgūt produktu vai pakalpojumu virzīšanu digitālajā vidē un censties izdarīt visu vienlaicīgi.
- sadarboties ar speciālistu, kurš iestatīs visus interneta procesus un pārvaldīs tos.
Jūs variet kļūt gan par pirmo, gan par otro! Izvēle ir Jūsu rokās!
Šodien digitālā mārketinga speciālists ir nepieciešams pilnīgi visiem!
Digitālā mārketinga speciālists ir universāls speciālists, spējīgs veicināt pārdošanu digitālajā vidē, izveidot reklāmas kampaņas, netērējot milzīgas summas no budžeta, un efektīvi analizēt iegūtos rezultātus.
Tieši šis cilvēks ir spējīgs optimizēt uzņēmuma izmaksas, piesaistot maksimālo klientu skaitu.
Jūs variet kļūt par šo cilvēku.
- Vai jums ir interesanti veidot īstas reklāmas kampaņas, sekot līdzi pārdošanas pieaugumam, iestatīt pārdošanas piltuves un pētīt patērētāju intereses?
- Vai jūs vēlaties strādāt attālināti no mājām vai jebkuras pasaules malas?
- Vai jūs sapņojiet par starptautiskiem projektiem?
Digitālā mārketinga speciālista profesija sniegs jums šādu iespēju!
Kursa programma
- Organizatoriskā daļa: Most.Technology programmas apskats, mājas darbu izpildes nosacījumi, prakse, pamācība, projektu izvēle praksei.
- Mārketings: mērķa auditorijas, unikālais tirdzniecības piedāvājums, SVID analīze, ABC analīze. Konkurentu analīze, anketēšana, testēšana.
- Unit-ekonomika. Mērķi. Projekta izdevības aprēķins
- Virzīšanas stratēģija. Interneta vietņu apskats. Offline/online – kas ir kopīgs? Ievads digitālajā mārketingā.
- Piezemēšanās lapas (landing page) veidošana, veidi, struktūra, rezultātu analīze.
- Piezemēšanās lapas. Prakse.
- Sociālie tīkli: FB, Instagram, Youtube, VK, TikTok, LinkedIn.
- Sociālie tīkli: prakse.
- Kopiraitings: kā rakstīt tekstus – publikācijas sociālajos medijos, garus tekstus (longrīdus), mājaslapu preču aprakstus.
- Vizuālais saturs
- Mērķauditoriju reklāma. Teorija
- Mērķauditoriju reklāma. Prakse
- Mērķauditoriju reklāma. Prakse 2
- Sociālo mediju statistika. ER, ER Reach, CPA, CPC, CPM, CTR.
- Google Ads teorija. Pamata definīcijas un noteikumi
- Google Ads praktiskā nodarbība
- Google Ads otrā praktiskā nodarbība
- Autopiltuve. Iestatīšana. Teorija
- Autopiltuve. Prakse
- Čat-boti. Teorija
- Čat-boti. Prakse
- E-pastu mārketings (vēstuļu izsūtīšana un piezemēšanas lapas, piltuve)
- E-pastu mārketigs. Prakse
- Vispusējā analīze
- Priekšaizstāvēšanas konsultācija, jautājumi un atbildes
- Projekta aizstāvēšana / eksāmens.
Bonusā kursa dalībnieki saņems video lekcijas no kursa bibliotēkas patstāvīgam darbam.
Lekcijas pasniedz praktizējošie speciālisti.
Organizatoriskā informācija:
- Kursa norise
- Katra nodarbība ilgst 4 akad. stundas no plkst.18:00 līdz 21:00;
- Kursa ilgums: 120 akad. stundas kopā: 80 akad.st. teorijas + 40 akad. stundas praktiskā darba;
- Nodarbības notiek Rīgā, biznesa centā “Teikums”, Jaunā Teika, Gustava Zemgala gatve 78;
- Ir iespējams veikt apmaksu trijās daļās;
- Mācību maksa 2200 eiro (vai 1980 eiro ar MOST kluba karti).
Vairāk informācijas: info@most-education.lv
Tālrunis: +371 2003463