SMM-SPETSIALISTI KOOLITUS - MOST
Select Page

SMM-SPECIĀLISTU KURSI

Jaunas prasmes – jaunas iespējas!

Sociālie tīkli jau sen ir kļuvuši par mūsu dzīves neatņemamo sastāvdaļu un aizvien turpina strauji attīstīties. Uzņēmēji aktīvi izmanto sociālos tīklus savas atpazīstamības veidošanai, klientu piesaistīšanai, kā arī preču un pakalpojumu pārdošanas veicināšanai.

Mūsdienās viena no populārākajām profesijām ir digitālā mārketinga speciālists. Šī profesija ir ne tikai radoša un interesanta, tā atver jaunas iespējas tās apguvējiem. Mēs piedāvājam uzņēmējiem īsu kursu un mācām, kā attīstīt savu biznesu sociālajos tīklos. Izvēlies 21. gadsimta metodes!

 

Kopā ar digitālās vides straujo izaugsmi parādījās jauns attīstības virziens – SMM – Social Media Marketing, radot sev līdzi arī jaunu profesiju – sociālo tīklu mārketinga speciālists.

Kam ir piemērots SMM-speciālista kurss? 

 

  • Cilvēkiem, kuri vēlas apgūt jaunu profesiju un strādāt attālināti;
  • Uzņēmējiem, kuri vēlas kvalitatīvi pārstāvēt savu uzņēmumu digitālajā vidē.

 

Kursa programma 

1. Organizatoriskā daļa: Ayotree
programmas apskats, mājas darbu izpildes nosacījumi, prakse, pamācība, projektu
izvēle praksei.

2. Sociālie mediji. Ievadnodarbība:

– SMM-speciālista darbs un pamatuzdevumi.

– Rīki un pamata principi strādājot ar sociālajiem medijiem.

– Terminoloģija un vispārīgi jēdzieni darbam ar sociālajiem tīkliem.

– SMM trendi.

3. Virzīšana Facebook platformā

– Facebook auditorijas īpašības

– Kā sagatavot savu kontu virzīšanai

– Kā iegūt jaunus sekotājus

– Darbs ar saturu

– Konkursu rīkošana

– Rādītāju analīze

– Kā veicināt pārdošanu ar FB palīdzību?

– Automātiskā atbilžu opcija mesendžerī 

4. Virzīšana Instagram platformā:

– Instagram tendences.

– Instagram virzīšanas metožu apskats.

– Instagram un zīmoli (personīgais un kompānijas).

– Profila cepure.

– Pirmo sekotāju iegūšana.

– Pārdošana Instagram platformā.

– Saturs.

– Virzīšana storijos.

– Rādītāju analīze.

– Instagram auditorijas analīze.

5. Virzīšanas stratēģija.

– Kās ir stratēģija sociālajos medijos?

– Stratēģijas mērķi.

– Mērķa auditorijas noteikšana

– Prakse.

6. Satura mārketings.

– Kas ir satura mārketings un priekš kam ir nepieciešams?

– Satura veidi un to funkcijas: iesaistīt, ieinteresēt, pārdot. Publikāciju piemēri katrā veidā. Rubrikators ir satura plāna pamats. Kā to izstrādāt?

– Satura plāna veidošanas noteikumi.

7. Prakse.

8. Tekstu rakstīšana (kopiraitings):

– Kā saprast, kurš teksts ir labs.

– Teksta valoda.

– Kā uzrakstīt publikāciju. Publikācijas struktūra.

– Kā uzrakstīt rakstu (longread).

Kā uzrakstīt reklāmas sludinājuma tekstu. Mārketinga formulas.

– Kā uzrakstīt preču aprakstu. Vērtīgi padomi.

– Vērtīgi resursi.

9. Vizuālais saturs:

– Kā to izmantot un kādus mērķus sasniegt?

– Kā pareizi sastādīt tehnisko uzdevumu dizainerim vai fotografam?

– Radošo ideju ģenerēšana.

– Attēlu un video veidošana, izmantojot populāras aplikācijas, mobila apstrāde.

10. Uz mērķauditoriju virzīta reklāma: teorija.

– Kas ir uz mērķauditoriju virzīta reklāma?

– Darbs FB reklāmas kabinetā. Izvēlamies mērķa auditorijas segmentus un veidojam vizuālo saturu. 

– Darbs ar auditorijas parseriem, retargetinga auditorija, Look a like, kompānijas mērķis – līdu ģenerēšana. 

11. Uz mērķauditoriju virzīta reklāma: teorija.

12. Uz mērķauditoriju virzīta reklāma: praktiskā nodarbība strādājot reklāmas kabinetā

13. Uz mērķauditoriju virzīta reklāma: prakse.

 14. Statistika un analītika:

– Kā analizēt rādītājus un palielināt efektivitāti?

– Organiskais pieaugums un reklāmas ieguvums.

–  Piedāvājums. Trigeris. Konversija.

– Pārdošana sociālajos medijos. 

– Pārdošanas piltuve.

– Darbs ar negatīvu.

15. Priekšaizstāvēšana un konsultācija.

16. Projektu prezentēšana (eksāmens).

 

 Organizatoriskā informācija

  • Programmas ilgums: 40 akad. stundas teorijas + 40 akad. stundas patstāvīga darba;
  • Jūs sagaida 10 iknedēļas nodarbības 3 stundu garumā, no plkst.18:00 līdz 21:00;
  • Praktiskās nodarbības notiek vispopulārāko sociālo tīklu vietnēs  “Facebook” un “Instagram”;
  • Pēc veiksmīgas eksāmena nokārtošanas tiek izsniegts sertifikāts par kursa apgūšanu;
  • Nodarbības notiek biznesa centrā “Teikums”, Jaunā Teika, Gustava Zemgala gatve 78, LV-1039, Rīga, Latvija.
  • Kursa maksa ir 990 Eiro (vai 891 eiro ar MOST kluba karti);
  • Ir iespējams veikt apmaksu divās daļās;
  • Kursu  pasniedz praktizējošie speciālisti.

E-pasts reģistrācijai un papildus jautājumiem: info@most-education.lv

Telefons: +371 20003463

 Nosūtīt pieteikumu:

Pasūtīt MOST biznesa skolas kluba karti un ieskaitīt atlaidi uzreiz