SMM-SPETSIALISTI KOOLITUS - MOST
Select Page

SMM-SPECIĀLISTU KURSI

Jaunas prasmes – jaunas iespējas!

Sociālie tīkli jau sen ir kļuvuši par mūsu dzīves neatņemamo sastāvdaļu un aizvien turpina strauji attīstīties. Uzņēmēji aktīvi izmanto sociālos tīklus savas atpazīstamības veidošanai, klientu piesaistīšanai, kā arī preču un pakalpojumu pārdošanas veicināšanai.

Mūsdienās viena no populārākajām profesijām ir digitālā mārketinga speciālists. Šī profesija ir ne tikai radoša un interesanta, tā atver jaunas iespējas tās apguvējiem. Mēs piedāvājam uzņēmējiem īsu kursu un mācām, kā attīstīt savu biznesu sociālajos tīklos. Izvēlies 21. gadsimta metodes!

 

Kopā ar digitālās vides straujo izaugsmi parādījās jauns attīstības virziens – SMM – Social Media Marketing, radot sev līdzi arī jaunu profesiju – sociālo tīklu mārketinga speciālists.

Kam ir piemērots SMM-speciālista kurss? 

 

  • Cilvēkiem, kuri vēlas apgūt jaunu profesiju un strādāt attālināti;
  • Uzņēmējiem, kuri vēlas kvalitatīvi pārstāvēt savu uzņēmumu digitālajā vidē.

 

Kursa programma 

1. Pamata principi un instrumenti darbā ar sociālajiem medijiem. Terminoloģija un vispārīgas koncepcijas darbā ar sociālajiem tīkliem. Kā jāizskatās uzņēmuma lapai? Pamata mehānismi darbā ar sociālajiem tīkliem. 

2. Darbības plāns un tā virzīšanas stratēģija. Nepārtraukta darbības plāna sastādīšana dažādu sociālo tīklu vajadzībām. Mērķa auditorijas noteikšana. Lietotāju piesaistīšanas un iesaistīšanas paņēmieni. Uzvedības faktori. Administrēšana. Mēdiju plānošana. 

3. Tekstu veidošanas pamati sociālajos mēdijos. Kā rakstīt pārdošanu veicinošus tekstus? Kur iegūt radošumu? 

4. Foto un video saturs. Kā to var izmantot un kādus mērķus sasniegt? Prakse. 

5. Čatbotu izveidošana. Čatbotu lietošana “Facebook”.  Ziņu ķēžu veidošana komunikācijas nodrošināšanai starp botu un lietotājiem. Čatbotu ievietošana rakstos. 

6. Statistika un analītika. Kā pareizi analizēt ciparus un palielināt rakstu efektivitāti. Pārdošana sociālajos tīklos. Darbs ar negatīvismu. Prakse.

7. Kas ir uz mērķauditoriju virzīta reklāma? Budžeta aprēķināšana. Mērķu nospraušana, ieguldījumu atmaksāšanas perioda aprēķins (KPI, ROI u.c.). Prakse.

8. Virzīšana “Instagram” platformā.

9. Pasūtītāja un izpildītāja mijiedarbība. Viena uzņēmuma kopējo resursu mijiedarbība (sociālie tīkli + mājaslapa). Trafika plūsmas virzīšana uz pārdošanas resursu. Prakse. Noderīgi resursi “Facebook” pārvaldīšanai. Kā SMM speciālistam pārdot savus pakalpojumus? Līgumu reģistrācijas un atskaišu sagatavošanas procedūras. Prakse.

10. Projektu prezentēšana  / Eksāmens. 

 

 Organizatoriskā informācija

  • Programmas ilgums: 40 akad. stundas teorijas + 40 akad. stundas patstāvīga darba;
  • Jūs sagaida 10 iknedēļas nodarbības 3 stundu garumā, no plkst.18:00 līdz 21:00;
  • Praktiskās nodarbības notiek vispopulārāko sociālo tīklu vietnēs  “Facebook” un “Instagram”;
  • Pēc veiksmīgas eksāmena nokārtošanas tiek izsniegts sertifikāts par kursa apgūšanu;
  • Nodarbības notiek biznesa centrā “Teikums”, Jaunā Teika, Gustava Zemgala gatve 78, LV-1039, Rīga, Latvija.
  • Kursa maksa ir 990 Eiro (vai 891 eiro ar MOST kluba karti);
  • Ir iespējams veikt apmaksu divās daļās;
  • Kursu  pasniedz praktizējošie speciālisti.

E-pasts reģistrācijai un papildus jautājumiem: info@most-education.lv

Telefons: +371 20003463

 Nosūtīt pieteikumu:

Pasūtīt MOST biznesa skolas kluba karti un ieskaitīt atlaidi uzreiz