SMM-SPETSIALISTI KOOLITUS - MOST
Select Page

SMM-SPECIĀLISTA KURSS

Jaunas prasmes – jaunas iespējas!

Sociālie tīkli ātri integrējas mūsu dzīvē un turpina attīstīties. Arvien vairāk uzņēmēju tos izmanto sava tēla veidošanai un pat pārdošanas veicināšanai

Mūsdienās populārākā profesija ir digitālā mārketinga speciālists. Tā ir ne tikai interesanta, bet arī paver jaunas iespējas. Uzņēmējiem piedāvājam īso biznesa attīstības kursu sociālajos tīklos. Izvēlies 21. gadsimta virzienu!

 

Paralēli tik straujai izaugsmei ir parādījies jauns virziens – SMM – Social Media Marketing, rādot arī jaunu profesiju – sociālo tīklu mārketinga speciālists.

Kam ir piemērots SMM-speciālista kurss?

  •  Tiem, kas vēlas apgūt jauno profesiju un strādāt mājās;
  • Uzņēmējiem, kas vēlas kvalitatīvi pastāvēt savu uzņēmumu digitālajā vidē.

 

Kursa programma 

1. Pamata principi un instrumenti darbā ar sociālajiem medijiem. Terminoloģija un vispārīgas koncepcijas darbā ar sociālajiem tīkliem. Kā jāizskatās korporatīvajai lapai? Pamata mehānika darbā ar sociālajiem tīkliem.

2. Virzīšanas satura stratēģija. Satura plāna sastāvēšana uz dažādiem sociālajiem tīkliem. Mērķa auditorijas definēšana. Lietotāju iesaistes un piesaistes paņēmieni. Uzvedības faktori. Administrēšana. Mediju plānošana.

3. Tekstu veidošanas pamati sociālajos mēdijos. Kā rakstīt tekstus pārdošanas veicināšanai. Kur iegūt kreatīvu?

4. Foto/video saturs. Kā to izmantot un kādus mērķus sasniegt. Prakse.

5. Čat-botu veidošana (Chat Boot). Čat-bota lietošana Facebook; ziņu ķēžu veidošana komunikācijas nodrošināšanai starp botu un lietotājiem; čat-botā iestādīšana ziņā.

6. Statistika un analītika. Kā analizēt ciparus un palielināt efektivitāti. Pārdošana sociālajos tīklos. Darbs ar negatīvu. Prakse.

7. Uz mērķauditoriju virzīta reklāma. Budžeta aprēķins. Mērķu nospraušana, atmaksāšanas aprēķins (KPI, ROI u.c.). Prakse.

8. Virzīšana Instagram platformā 

9. Pasūtītāja un izpildītāja mijiedarbība. Visu viena uzņēmuma resursu mijiedarbība (sociālie tīkli+mājaslapa). Trafika plūsmas virzīšana uz pārdošanas resursu. Prakse. Noderīgi resursi Facebook pārvaldīšanai. Kā pārdot savus pakalpojumus SMM speciālista jomā. Līgumu reģistrācijas un atskaites procedūras. Prakse

10. Projektu prezentēšana/Eksāmens.

 

 Organizatoriskā informācija

  • Programmas ilgums: 40 akad. stundas teorijas + 40 akad. stundas patstāvīgā darba;
  • Jūs sagaida 10 iknedēļās nodarbības, 3 stundas garumā katra, no plkst.18:00 līdz 21:00;
  • Praktiskās nodarbības tiek veiktas vispopulārāko sociālo tīklu piemērā – Facebook un Instagram;
  • Sertifikāti par kursa apgūšanu tiek izsniegti pēc eksāmena;
  • Nodarbību vieta – biznesa centrs Teikums, Jaunā Teika, Gustava Zemgala gatve 78, LV-1039, Rīga, Latvija.
  • Kursa maksa ir 770 Eiro (vai 693 eiro ar MOST kluba karti);
  • Var veikt apmaksu divās daļās;
  • Kursu  pasniedz praktizējošie speciālistii.

E-pasts reģistrācijai un papildus jautājumiem: info@most-education.lv

Telefons: +371 20003463

 Nosūtīt pieteikumu:

Pasūtīt MOST biznesa skolas kluba karti un ieskaitīt atlaidi uzreiz