Sociālo mediju mārketings
01.06.-14.09.2022.

Kāpēc jāpiesakās kursam
Bez sociālajiem tīkliem šodien dzīve nav iespējama. Tas nozīmē, ka pieprasījums pēc SMM-speciālistiem turpina strauji pieaugt.
Prasme pareizi izvēlēties virzīšanas stratēģiju, virtuozi strādāt ar tekstu un piesaistīt auditoriju, būt par vizuālā un video satura guru, prast uzstādīt mērķauditorijas reklāmu – to visu dara SMM-speciālists, sociālo tīklu pavēlnieks.
Šāds cilvēks nepieciešams ikkatram, kurš vēlas piedāvāt savus produktus, preci vai radīt personīgo zīmolu sociālajos tīklos.
Apgūstot šodien pieprasītu profesiju, Jūs spēsiet nodrošināt sev stabilus ienākumus un interesantus projektus, strādājot no jebkuras vietas pasaulē.

Izprast pamata sociālo tīklu algoritmu darbu;
Radīt un palaist mērķauditoriju reklāmas;
Izstrādāt efektīvas pakalpojumu, produktu virzīšanas stratēģijas;
Analizēt metrikas;
Veidot kreatīvu un vērtīgu saturu.
Iesakām mūsu kursu
Iesācējiem
Apgūstiet jaunu profesiju, veidojiet karjeru ārštatā vai darba attiecībās, izbaudiet attālinātā darba iespējas, nosakiet savu grafiku un projektu izvēles brīvību.
Mārketinga un SMM- speciālistiem
Uzzināsiet, kā reklamēt savus pakalpojumus vai produktus sociālajos tīklos. Noskaidrosiet, kā efektīvi sadarboties ar klientu, lai palielinātu pārdošanas apjomus.
Uzņēmējiem
Apgūsiet efektīvu reklamēšanu sociālajos tīklos, uzzināsiet, kā izveidot aizraujošu saturu, lai reklamētu projektus un paaugstinātu savu konkurētspēju.
Apmācību process

Reģistrācija MOST platformā
Nodarbības kursā notiek tiešsaistes lekcijās un studentiem tiek nodrošināti papildus materiāli MOST platformā un video nodarbības.

Nostipriniet zināšanas praksē
Pildiet mājas darbus un savas zināšanas pielietojiet reālā biznesā, pilnveidojiet savas prasmes ar papildu video nodarbību palīdzību.

Projekta prezentēšana
Jums kursa beigās būs jāaizstāv projekts skolas komisijai. Ja eksāmens būs veiksmīgi nokārtots, iegūsiet sertifikātu un aicinājumu piedalīties slēgtajā vakanču čatā absolventiem.

Nodarbinātība
Jūs saņemsiet individuālu MOST karjeras centra konsultāciju par izaugsmes iespējām un personīgo profilu MOST Technology platformā kā darba pretendentam, kurā ir informācija par Jūsu iegūtajām prasmēm, pārbaudes rezultātiem, portfolio un CV.
Jūsu ieguvums pēc kursa
Strādāt ar mērķauditoriju
Kā analizēt sekotājus un mērķauditoriju, izprast abonentu vajadzības, noskaidrosiet, kā piesaistīt potenciālos pircējus.
Veidot kvalitatīvu saturu
Apgūsiet aizraujošu tekstu formulu, iemācīsieties storytellinga pamatus, spēsiet virtuozi strādāt ar foto, video saturu.
Iestatiet reklāmu sociālajos medijos
Uzzināsiet, ar ko poga “Reklamēt” atšķiras no reklāmu palaišanas reklāmas kabinetā. Jūs būs izpratne par to- kādi reklāmas mērķi ir jāizvēlas, lai reklamētu rakstus, kā aprēķināt budžetu un padarīt reklāmu efektīvu.
Analizēt sociālus tīklus
Spēsiet veikt lapas auditu, uzzināsiet, kāpēc jāseko līdzi CTR un kādiem vēl rādītājiem jāpievērš uzmanība.
Komunicēt ar pasūtītāju
Uzzināsiet kā komunicēt ar klientu, ko jautāt un kā veicināt veiksmīgu sadarbību.
Piedāvāt sevi
Spēsiet efektīvi sevi pasniegt kā profesionāli, parādot savas stiprās puses un prezentējot savu preci, produktu vai pakalpojumu.
Kursa programma
16 lekcijas + projekta prezentācija
Organizatoriskā daļa
Most.Technology programmas apskats, apmācība, mājas darbu izpildes nosacījumi,
projektu izvēle praksei.
Sociālie mediji. Ievadnodarbība
- Sociālo mediju rīki un pamatprincipi;
- Sociālo tīklu terminoloģija un vispārīgi jēdzieni;
- SMM trendi.
- SMM-speciālista darbs un pamatuzdevumi.
Darbs Facebook platformā
- Facebook auditorijas īpašības
- Kā sagatavot savu kontu
- Kā iegūt jaunus sekotājus
- Darbs ar saturu
- Konkursu rīkošana
- Rādītāju analīze
- Kā veicināt pārdošanu ar Facebook palīdzību?
- Automātiskā atbilžu opcija mesendžerī
Darbs Instagram platformā
- Instagram tendences
- Instagram izmantoto metožu apskats
- Instagram un zīmoli (personīgais un kompānijas)
- Profila veidošana
- Pirmo sekotāju iegūšana
- Pārdošana Instagram platformā
- Saturs
- Tekstu sagatavošana
- Instagram auditorijas un rādītāju analīze.
Virzīšanas stratēģija
- Kāda ir sociālo mediju stratēģija?
- Stratēģijas mērķi.
- Mērķauditorijas noteikšana.
- Prakse.
Satura mārketings
- Kas ir satura mārketings un kam tas ir nepieciešams?
- Satura veidi un to funkcijas: piesaistīt, ieinteresēt, pārdot. Publikāciju piemēri katrā veidā, kā sadalīt, izdalīt tekstu rubrikās.
- Satura plāna veidošanas noteikumi.
Prakse
Copywriting
Kā saprast, kurš teksts ir labs.
- Teksta valoda.
- Kā uzrakstīt publikāciju. Publikācijas struktūra.
- Kā sagatavot un uzrakstīt rakstu
- Kā uzrakstīt reklāmas sludinājuma tekstu. Mārketinga formulas.
- Kā uzrakstīt preču aprakstu. Vērtīgi padomi.
- Vērtīgi resursi.
Vizuālais saturs
- Kā to izmantot un kādus mērķus sasniegt?
- Kā pareizi sagatavot tehnisko uzdevumu dizainerim vai fotogrāfam?
- Radošo ideju ģenerēšana.
- Attēlu un video veidošana, izmantojot populāras aplikācijas, mobilā apstrāde.
Uz mērķauditoriju virzīta reklāma: teorija.
- Kas ir uz mērķauditoriju virzīta reklāma?
- Darbs ar FB reklāmu. Izvēlamies mērķauditorijas segmentus un veidojam vizuālo saturu.
- Darbs ar auditorijas analizatoriem (parseriem), atkārtota (retargeting) mērķauditorija, Look a like, kompānijas mērķis – līdu ģenerēšana.
Uz mērķauditoriju virzīta reklāma: prakse.
Statistika un analītika
Kā analizēt rādītājus un palielināt efektivitāti?
Organiskais pieaugums un reklāmas ieguvums.
Piedāvājums. Trigeris. Konversija.
Pārdošana sociālajos medijos.
Pārdošanas piltuve.
Darbs ar negatīvu.