Digitālais mārketings un pārdošana

Kompleksā apmācība jūsu attīstībai

09.10.2025.

Kāpēc mēs apvienojām SMM un interneta mārketingu?

 

Ceturto gadu mēs apmācām pieaugušos divās galvenajās jomās: SMM un interneta mārketingā. Taču, kā redzam, tehnoloģijas attīstās strauji, un uzņēmumiem ir jāpielāgojas izmaiņām. Savukārt mēs, kā izglītības jomas pārstāvji, esam pienākumā apmācīt kompetentus speciālistus, kuri prot izmantot digitālos rīkus biznesa attīstībai. Ko mēs redzam šodien?

Z

Ierakstus raksta mākslīgais intelekts un tam piemeklē saprātīgu vizuālo materiālu.

Z

Darba tirgū pieprasīts ir tas speciālists, kurš spēj nodrošināt pilnu pakalpojumu spektru: no sociālo tīklu lapu uzturēšanas līdz reklāmas iestatīšanai Google un pilnīgu atskaišu sagatavošanai.

Z

Biznesa procesu digitalizācija ir skārusi praktiski visas nozares, un tie, kas pret to pretojas, kļūs nekonkurētspējīgi un cietīs zaudējumus.

Z

Speciālistiem ir pastāvīgi jāapgūst jaunas zināšanas, un tehnoloģijas mums šajā palīdz. Patiesi, jāprot tās pareizi pielietot.

Z

Video uzfilmēt ar telefonu un apstrādāt Cup Cut var pat pirmklasnieks. Bet vai jums tas izdodas? Ja nē, tad ar to steidzami jārīkojas.

Z

Komunikācijas prasmes joprojām ir modē. Cilvēkam, kurš nodarbojas ar reklāmu interneta vidē, tās ir īstas „must-have” prasmes. Bieži vien jāatrod cilvēks, jāizdomā scenārijs, jāorganizē viss un jāiztiek bez stresa. Vai mēs jau pieminējām stresa noturību?

digital-marketing-most

Mācību programma

17 nodarbības + projekta aizstāvēšana

MODULIS 1. Veicināšanas stratēģija

1. Veicināšanas stratēģija
  • Kā noteikt sava projekta veicināšanas mērķus?

  • Noskaidrosim, kuras platformas labāk izmantot dažāda veida projektiem.

  • Noskaidrosim veicināšanas metodes savam projektam.

  • Izanalizēsim pircēja ceļa posmus.

  • Apskatīsim piltuves tipus un izvēlēsim piemērotāko savam projektam.

  • Aizpildiet projekta veicināšanas stratēģijas prāta karti (mind map).

2. Neiro-mārketings
  • Neiro-mārketinga definīcija

  • Auditorijas tipi

  • Kā veidot radošos materiālus, kas piesaista uzmanību? Krāsu uztvere

  • Neiro-mārketings pašprezentācijā

МОДУЛЬ 2. Sociālie tīkli

3. Sociālie tīkli. FB & Insta
  • Paskaidrosim atkarību starp sasniedzamību un iesaisti.

  • Izvēlēsim sociālo tīklu savam projektam, izveidosim un noformēsim lapas.

  • Izvēlēsim veicināšanas posmus atkarībā no izvēlētās stratēģijas un piltuves.

  • Spēsim izvēlēties piedāvājumus (offers).

  • Apskatīsim katras sociālās platformas īpatnības.

4. Sociālie tīkli. TikTok & YouTube
  • Spēsiet izskaidrot atkarību starp sasniedzamību un iesaisti

  • Izvēlēsieties sociālo tīklu savam biznesam, izveidosiet un noformēsiet lapu

  • Spēsiet izvēlēties veicināšanas posmus atkarībā no izvēlētās stratēģijas un piltuves

  • Spēsiet izvēlēties piedāvājumus (offers)

  • Iemācīsieties atšķirt 3 satura veidus un katra uzdevumus

  • Spēsiet pamatoti atbildēt, kādus satura veidus izmantot savam projektam

  • Izveidosiet rubriku sarakstu savam projektam

  • Izdomāsiet tēmas katrai rubrikai

  • Spēsiet aizpildīt satura plānu savam projektam

5. AI saturs
  • Iemācīsimies atšķirt satura veidus un to uzdevumus

  • Spēsiet pamatoti atbildēt, kādus satura veidus izmantot savam projektam

  • Izveidosim rubriku sarakstu savam projektam

  • Izdomāsim tēmas katrai rubrikai (ar ChatGPT palīdzību)

  • Spēsiet aizpildīt satura plānu savam projektam

  • Apskatīsim digitālos rīkus, kas palīdzēs satura plānošanā un izveidē

6. Satura mārketings
  • Izpratīsim ierakstu struktūru

  • Izvēlēsim uzmanību piesaistošu virsrakstu

  • Noteiksim CTA (aicinājumu uz darbību)

  • Spēsiet uzrakstīt tekstu banerim

  • Emodži tekstā – vai tas ir nepieciešams?

7. Vizualais saturs
  • Apskatīsim vizuālā satura īpatnības sociālajos tīklos un mājaslapā

  • Spēsiet izvēlēties attēlus ierakstiem sociālajos tīklos

  • Apskatīsim video tendences

  • Izpētīsim programmas vizuālā satura apstrādei

  • Spēsiet sagatavot tehnisko uzdevumu (TU) fotogrāfam

8. Video + montāža
  • Izpratīsim, kāpēc filmēt video un kā to izmantot

  • Uzrakstīsim pirmo scenāriju

  • Apskatīsim video tendences

  • Izpētīsim programmas vizuālā satura apstrādei

  • Spēsiet sagatavot tehnisko uzdevumu (TU) fotogrāfam/videogrāfam

9. Mērķtiecīgā reklāma. Teorija
  • Noskaidrosim, vai jūsu produktu var reklamēt Facebook

  • Izveidosim piedāvājumu (offer) savam projektam

  • Izvēlēsim piemērotu vizuālo materiālu, ņemot vērā Meta reklāmas prasības

  • Uzrakstīsim reklāmas sludinājumu, izmantojot vienu no mārketinga formulām

10. Mērķtiecīgā reklāma. Prakse
  • Iepazīsimies ar Ads Manager

  • Spēsiet izvēlēties reklāmas kampaņas mērķi

  • Izvēlēsim auditoriju pēc interesēm

  • Izveidosiet auditoriju retargetingam un Lookalike

  • Spēsiet izvēlēties izvietošanas vietas (placements)

  • Palaidīsim reklāmas sludinājumu no reklāmas kabineta

  • Izveidosim reklāmas kampaņu, kas sastāv no vairākām sludinājumu grupām

MODULIS 3. Darbs ar mājaslapu

11. Vietņu veidotāji (konstruētāji) vietņu izveidei
  • Noskaidrosiet, vai projektam nepieciešams landing vai mājaslapa

  • Spēsiet noteikt landing tipa veidu projektam

  • Spēsiet noteikt ekrānus, kas nepieciešami landingam

  • Uzzīmēsiet sava landinga struktūru

  • Izveidosiet tekstus landingam

  • Izvēlēsit vizuālo materiālu landingam

 

12. Google Ads. Teorija
  • Noteiksim reklāmas kampaņas veidu savam projektam

  • Izveidosim Google Ads reklāmas kabinetu

  • Pievienosim maksājuma veidu

  • Iestatīsim mērķus Google Analytics

  • Spēsiet izveidot UTM tagus un izmantot tos reklāmā un saturā

  • Izvēlēsim atslēgvārdus savam projektam

13. Google Ads. Prakse
  • Spēsiet izvēlēties reklāmas kampaņas mērķi un izveidot kampaņu grupu

  • Spēsiet aizpildīt nepieciešamās sadaļas veiksmīgai sludinājuma palaišanai

  • Izveidosim un palaidīsim reklāmas sludinājumu

14. Analītisko atskaišu veidošana
  • Izpratīsim projekta caurspīdīgās analītikas (skvoznoj analītikas) pamatus

  • Aprēķināsim reklāmas budžetu

  • Izveidosim projekta analītisko atskaiti

MODULIS 4. Projektu vadība / pārdošana

15. Digitālie rīki projektu vadībai
    • Projekta vadības rīki – Trello, Asana, Jira

    • Komandas darba organizēšana, sapulces un konferences

    • Google rīki biznesam

16. Personīgais zīmols. Efektīva savu pakalpojumu pārdošana
  • Kā izveidot veiksmīgu personīgo zīmolu?

  • Par ko runāt ar auditoriju?

  • Veiksmīgu sadarbību noslēpums

17. LinkedIn un portfeļa izveide
  • Izpratīsim galvenās LinkedIn atšķirības no citām platformām

  • Sakārtosim savu profilu

  • Izveidosim biznesa lapu un iepazīsimies ar publicēšanas iespējām

  • Iepazīsimies ar platformām portfeļa izveidei

18. Eksāmens
  • Projekta aizstāvēšana

Organizatoriskā informācija:

  • Nodarbības notiek klusajā Rīgas centrā, no plkst. 18:00 līdz 20:30, divas reizes nedēļā / hibrīda formāts

  • Lielākais uzsvars tiek likts uz praktisko prasmju apguvi

  • Apmācība notiek adresē Jura Alunna iela 2 ar tiešraidi tiešsaistē

  • Kursa laikā tiek nodrošināta kuratora atbalsts

  • Apmācības maksa: 850 EUR, ar iespēju sadalīt maksājumu 4 daļās

  • Programmai ir Rīgas domes licence, kas ļauj daļēji atmaksāt izdevumus, iesniedzot deklarāciju

    Ko absolventi saka par kursu?

    Reģistrējieties kursam pie administratora: