Neformālās izglītības programma
23.10.2024. plkst. 18:00
tiešsaistē
Sociālie tīkli kā biznesa veicināšanas instruments
Šodien bez sociālajiem tīkliem neiztikt. Tas nozīmē, ka pieprasījums pēc tādam profesijam, kā sociālo mediju administrators turpinās pieaugt nākotnē. Prasme zibenīgi izstrādāt reklāmas stratēģiju, virtuozi strādāt ar tekstu un iesaistīt auditoriju, esot vizuālā un video satura guru, kā arī iestatīt maksas reklāmu – tas viss ir sociālo mediju mārketinga speciālista pārziņā, jeb sociālo tīklu pavēlnieka rokās.
Šāds cilvēks ir nepieciešams ikvienam, kurš vēlas reklamēt savas preces, pakalpojumus vai personīgo zīmolu sociālajos tīklos. Apgūstot tik pieprasītas prasme, jūs varēsiet garantēt sev stabilus ienākumus un interesantus projektus, strādājot no jebkuras vietas pasaulē.
Prakstiskās iemaņas
Atbalsts karjeras veidošanā
Komfortabla vide
Tikai reizi nedēļā
Prasmes ko jūs apgūsiet
Strādāt ar mērķauditoriju
Iemācieties analizēt sekotājus un mērķauditoriju. Sapratīsiet, kas ir nepieciešams jūsu sekotājiem. Uzzināsiet, kā piesaistīt potenciālos pircējus.
Veidot kvalitatīvu saturu
Uzzināsiet efektīvu tekstu veidošanas formulas. Apgūsiet storitelinga pamatus. Pratīsiet virtuozi strādāt ar foto un video saturu.
Iestatīt reklāmu sociālajos tīklos
Noskaidrosiet, ar ko “Boost” poga atšķiras no reklāmas palaišanas reklāmas pārvaldības rīkā. Sapratīsiet, kādus reklāmas mērķus izvēlēties un kā aprēķināt reklāmas kapmaņas budžetu.
Analizēt sociālos tīklus
Spēsiet veikt kontu auditu, uzzināsiet, ko nozīmē sasniedzamība, kāpēc ir svarīgi sekot līdzi CTR un CPC, un kuriem vēl rādītājiem jāpievērš uzmanība.
Veiksmīgi vadīt pārrunas
Uzzināsiet, kā uzsākt attīstību jaunajā profesijā un kā pareizi veikt pārrunas ar potenciālo klientu, ko jautāt un kā noslēgt darījumu.
Prezentēt sevi
Spēsiet efektīvi prezentēt sevi, savus pakalpojumus un izcelt savas stiprās puses.
Kursa programma
Stratēģiskā vadība sociālajos tīklos
- Kādas varbūt stratēģijas;
- Stratēģiju mērķi;.
- Mērķauditoriju analīze;
- Kas ir SMM speciālistu kompetencē.
- Platformas īpatnības;
- Konta sagatavošana viesu uzņēmšanai;
- Kā iegūt pirmos sekotājus;
- Darbs ar saturu;
- Kā rīkot konkursus;
- Lietotāju analīze;
- Automātisko atbilžu rīka izmantošana.
- Instagram tendences;
- Metodes Instagram reklamēšanai (baltās / pelēkās);
- Instagram un zīmoli (personīgais un uzņēmuma zīmols);
- Profila apraksts;
- Pirmo sekotāju piesaistīšana;
- Pārdošana Instagram platformā;
- Saturs;
- Reklamēšana caur stāstiem;
- Rādītāju analītika.
Kopiraitings
- Vērtēšanas kritēriji. Kā saprast, vai teksts ir labs;
- Teksta valoda;
- Kā uzrakstīt postu. Posta struktūra;
- Kā uzrakstīt garo postu (longrīdu);
- Kā uzrakstīt tekstu reklāmas sludinājumam. Mārketinga formulas;
- Kā uzrakstīt preces aprakstu. Padomi un triki;
- Noderīgi resursi.
Vizuālais saturs
- Kā to izmantot un kādus mērķus sasniegt;
- Kā pareizi sastādīt uzdevumu (TU) dizainerim un fotogrāfam;
- Radošo ideju izstrāde;
- Attēlu un video veidošana, izmantojot populārus rīkus, mobilā apstrāde.
Meta.Ads. Teorija
- Kas ir maksas reklāma;
- Darbs ar Meta reklāmas pārvaldības rīku;
- Izvēlamies mērķauditorijas segmentus un izstrādājam radošos risinājumus;
- Retārgetings, Look-a-like auditorija;
- Reklāmas mērķu analīze.
Meta.Ads. Prakse
Praktiska nodarbība darbam ar Meta.Ads pārvaldības rīku. Strādājam pie klientu/projektu uzdevumiem.
Statistika un analītika
- Kā interpretēt skaitļus un palielināt efektivitāti;
- Organiskais pieaugums un reklāmas sasniedzamība;
- Piedāvājums. Trigeris. Konversija;
- Darbs ar negatīvajām atsauksmēm.
Personīgais zīmols
- Pašprezentācija;
- Ekspertu pozicionēšana sociālajos tīklos;
- Kā piesaistīt cilvēkus savai lapai;
- Kā no esošās auditorijas iegūt klientus.
LinkedIn karjeras attīstībai un biznesam
- Profila un prasmju noformēšana;
- Uz ko skatās darba devēji;
- Ar ko dalīties, lai uzturētu profesionālo kompetenci;
- Biznesa konta izveide un noformēšana;
- Maksas un bezmaksas reklamēšanas īpatnības.