Neformālās izglītības programma

11.12.2025. plkst. 18:00

tiešsaistē

Sociālie tīkli kā biznesa veicināšanas instruments

Šodien bez sociālajiem tīkliem neiztikt. Tas nozīmē, ka pieprasījums pēc tādam profesijam, kā sociālo mediju administrators turpinās pieaugt nākotnē. Prasme zibenīgi izstrādāt reklāmas stratēģiju, virtuozi strādāt ar tekstu un iesaistīt auditoriju, esot vizuālā un video satura guru, kā arī iestatīt maksas reklāmu – tas viss ir sociālo mediju mārketinga speciālista pārziņā, jeb sociālo tīklu pavēlnieka rokās.

Šāds cilvēks ir nepieciešams ikvienam, kurš vēlas reklamēt savas preces, pakalpojumus vai personīgo zīmolu sociālajos tīklos. Apgūstot tik pieprasītas prasme, jūs varēsiet garantēt sev stabilus ienākumus un interesantus projektus, strādājot no jebkuras vietas pasaulē.

Prasmes ko jūs apgūsiet

Strādāt ar mērķauditoriju

Iemācieties analizēt sekotājus un mērķauditoriju. Sapratīsiet, kas ir nepieciešams jūsu sekotājiem. Uzzināsiet, kā piesaistīt potenciālos pircējus.

Veidot kvalitatīvu saturu

Uzzināsiet efektīvu tekstu veidošanas formulas. Apgūsiet storitelinga pamatus. Pratīsiet virtuozi strādāt ar foto un video saturu.

Iestatīt reklāmu sociālajos tīklos

Noskaidrosiet, ar ko “Boost” poga atšķiras no reklāmas palaišanas reklāmas pārvaldības rīkā. Sapratīsiet, kādus reklāmas mērķus izvēlēties un kā aprēķināt reklāmas kapmaņas budžetu.

Analizēt sociālos tīklus

Spēsiet veikt kontu auditu, uzzināsiet, ko nozīmē sasniedzamība, kāpēc ir svarīgi sekot līdzi CTR un CPC, un kuriem vēl rādītājiem jāpievērš uzmanība.

Veiksmīgi vadīt pārrunas

Uzzināsiet, kā uzsākt attīstību jaunajā profesijā un kā pareizi veikt pārrunas ar potenciālo klientu, ko jautāt un kā noslēgt darījumu.

Prezentēt sevi

Spēsiet efektīvi prezentēt sevi, savus pakalpojumus un izcelt savas stiprās puses.

Prakstiskās iemaņas

Atbalsts karjeras veidošanā

Komfortabla vide

Tikai reizi nedēļā

Kursa programma

Reklāmas stratēģija

  • Kas ir stratēģija sociālajos tīklos.
  • Stratēģijas mērķi.
  • Mērķauditorijas noteikšana.
  • Konkurentu analīze.
  • AI izmantošana stratēģiskajā plānošanā.
  • SMM speciālista pienākumu noteikšana.

Facebook

  • Platformas un auditorijas īpatnības.
  • Konta sagatavošana reklāmai.
  • Kā iegūt pirmos sekotājus.
  • Darbs ar saturu.
  • Kā rīkot konkursus.
  • Rādītāju analītika.
  • MI saturs veidošanai.
  • Autopostēšana.

Instagram un TikTok reklāma

  • Instagram tendences.

  • Instagram reklāmas metodes (baltais / pelēkais).

  • Instagram un zīmoli (personīgais un uzņēmuma zīmols).

  • Profila apraksts.

  • Pirmo sekotāju piesaiste.

  • Pārdošana Instagram.
    Saturs.

  • Reklāma caur stāstiem (stories).

  • Rādītāju analītika.

  • Instagram auditorijas īpatnības.

  • Platformas īpatnības.

  • TikTok auditorijas.

  • Biznesa reklāmas iespējas.

  • Īsie video, kas strādā.

  • TikTok tendences.

  • Maksas reklāmas iespējas.

Satura mārketings

  • Satura mārketinga mērķi un uzdevumi.
  • Galvenie satura formāti.
  • AI izmantošana satura radīšanā — galvenie izmantošanas aspekti.
  • Auditorija un piltuve (funnel).
  • Satura stratēģija: no idejas līdz publikācijai.
  • Metrikas un efektivitāte

Vizuālais saturs

  • Kā to izmantot un kādus mērķus sasniegt;
  • Kā pareizi sastādīt uzdevumu (TU) dizainerim un fotogrāfam;
  • Radošo ideju izstrāde;
  • Attēlu un video veidošana, izmantojot populārus rīkus, mobilā apstrāde.

Video + montāža

  • Video formāta loma sociālajos tīklos
  • Tendences
  • Aprīkojuma apskats
  • Ideju ģenerēšana jūsu video
  • Apstrāde, montāža

Mērķtiecīgā reklāma. 1. daļa

  • Kas ir mērķtiecīgā reklāma?
  • Darbs Meta reklāmu kabinetā.
  • Mērķauditorijas segmentu izvēle un radošo ideju izstrāde.
  • Retargetings, Lookalike auditorija
  • Reklāmas mērķu analīze

Mērķtiecīgā reklāma. 2. daļa

  • Praktiska nodarbība darbam Facebook / Instagram reklāmu kabinetā. Strādājam pie klientu projektu / praktisko uzdevumu izpildes.

Mērķtiecīgā reklāma. 3. daļa

  • Praktiska nodarbība darbam
  • Facebook / Instagram reklāmu kabinetā. Strādājam pie klientu projektu / praktisko uzdevumu izpildes.

Statistika un analītika

  • Kā lasīt skaitļus un palielināt efektivitāti?
  • Organiskā izaugsme un reklāmas sasniegumi.
  • Piedāvājums. Trigeris. Konversija.
  • Darbs ar negatīvu

LinkedIn, portfeļa izveide, darba uzsākšana

  • Profila un prasmju noformēšana
  • Kam pievērš uzmanību darba devēji?
  • Ar ko dalīties, lai uzturētu profesionālo kompetenci.
  • Biznesa konta izveide un noformēšana.
  • Maksas un bezmaksas reklāmas īpatnības.

Eksāmens

NOSACīJUMI

Z

Tiešsaistes nodarbības reizi nedēļā no plkst.18:00 līdz 20:00.

Z

Mājasdarbs pēc katras nodarbības.

Z

Apmācībām būs vajadzīgs savs projekts (biznesa ideja, esošais bizness vai NVO, drauga, vīra, mātes uzņēmums).

Z

Pilna kursa cena ir 500 EUR. Var sadalīt 3 maksājumos. Reģistrācijas maksa ir 50 EUR, kas ietilpst kursa cenā.

Z

Visas nodarbības būs pieejamas ierakstā.

Z

Labprāt atbildēsim uz jūsu jautājumiem e-pastā [email protected] vai telefoniski 20003463.

Pieteikties kursam