Neformālās izglītības programma
11.12.2025. plkst. 18:00
tiešsaistē
Sociālie tīkli kā biznesa veicināšanas instruments
Šodien bez sociālajiem tīkliem neiztikt. Tas nozīmē, ka pieprasījums pēc tādam profesijam, kā sociālo mediju administrators turpinās pieaugt nākotnē. Prasme zibenīgi izstrādāt reklāmas stratēģiju, virtuozi strādāt ar tekstu un iesaistīt auditoriju, esot vizuālā un video satura guru, kā arī iestatīt maksas reklāmu – tas viss ir sociālo mediju mārketinga speciālista pārziņā, jeb sociālo tīklu pavēlnieka rokās.
Šāds cilvēks ir nepieciešams ikvienam, kurš vēlas reklamēt savas preces, pakalpojumus vai personīgo zīmolu sociālajos tīklos. Apgūstot tik pieprasītas prasme, jūs varēsiet garantēt sev stabilus ienākumus un interesantus projektus, strādājot no jebkuras vietas pasaulē.
Prasmes ko jūs apgūsiet
Strādāt ar mērķauditoriju
Iemācieties analizēt sekotājus un mērķauditoriju. Sapratīsiet, kas ir nepieciešams jūsu sekotājiem. Uzzināsiet, kā piesaistīt potenciālos pircējus.
Veidot kvalitatīvu saturu
Uzzināsiet efektīvu tekstu veidošanas formulas. Apgūsiet storitelinga pamatus. Pratīsiet virtuozi strādāt ar foto un video saturu.
Iestatīt reklāmu sociālajos tīklos
Noskaidrosiet, ar ko “Boost” poga atšķiras no reklāmas palaišanas reklāmas pārvaldības rīkā. Sapratīsiet, kādus reklāmas mērķus izvēlēties un kā aprēķināt reklāmas kapmaņas budžetu.
Analizēt sociālos tīklus
Spēsiet veikt kontu auditu, uzzināsiet, ko nozīmē sasniedzamība, kāpēc ir svarīgi sekot līdzi CTR un CPC, un kuriem vēl rādītājiem jāpievērš uzmanība.
Veiksmīgi vadīt pārrunas
Uzzināsiet, kā uzsākt attīstību jaunajā profesijā un kā pareizi veikt pārrunas ar potenciālo klientu, ko jautāt un kā noslēgt darījumu.
Prezentēt sevi
Spēsiet efektīvi prezentēt sevi, savus pakalpojumus un izcelt savas stiprās puses.
Prakstiskās iemaņas
Atbalsts karjeras veidošanā
Komfortabla vide
Tikai reizi nedēļā
Kursa programma
Reklāmas stratēģija
- Kas ir stratēģija sociālajos tīklos.
- Stratēģijas mērķi.
- Mērķauditorijas noteikšana.
- Konkurentu analīze.
- AI izmantošana stratēģiskajā plānošanā.
- SMM speciālista pienākumu noteikšana.
- Platformas un auditorijas īpatnības.
- Konta sagatavošana reklāmai.
- Kā iegūt pirmos sekotājus.
- Darbs ar saturu.
- Kā rīkot konkursus.
- Rādītāju analītika.
- MI saturs veidošanai.
- Autopostēšana.
Instagram un TikTok reklāma
-
Instagram tendences.
-
Instagram reklāmas metodes (baltais / pelēkais).
-
Instagram un zīmoli (personīgais un uzņēmuma zīmols).
-
Profila apraksts.
-
Pirmo sekotāju piesaiste.
-
Pārdošana Instagram.
Saturs. -
Reklāma caur stāstiem (stories).
-
Rādītāju analītika.
-
Instagram auditorijas īpatnības.
-
Platformas īpatnības.
-
TikTok auditorijas.
-
Biznesa reklāmas iespējas.
-
Īsie video, kas strādā.
-
TikTok tendences.
-
Maksas reklāmas iespējas.
Satura mārketings
- Satura mārketinga mērķi un uzdevumi.
- Galvenie satura formāti.
- AI izmantošana satura radīšanā — galvenie izmantošanas aspekti.
- Auditorija un piltuve (funnel).
- Satura stratēģija: no idejas līdz publikācijai.
- Metrikas un efektivitāte
Vizuālais saturs
- Kā to izmantot un kādus mērķus sasniegt;
- Kā pareizi sastādīt uzdevumu (TU) dizainerim un fotogrāfam;
- Radošo ideju izstrāde;
- Attēlu un video veidošana, izmantojot populārus rīkus, mobilā apstrāde.
Video + montāža
- Video formāta loma sociālajos tīklos
- Tendences
- Aprīkojuma apskats
- Ideju ģenerēšana jūsu video
- Apstrāde, montāža
Mērķtiecīgā reklāma. 1. daļa
- Kas ir mērķtiecīgā reklāma?
- Darbs Meta reklāmu kabinetā.
- Mērķauditorijas segmentu izvēle un radošo ideju izstrāde.
- Retargetings, Lookalike auditorija
- Reklāmas mērķu analīze
Mērķtiecīgā reklāma. 2. daļa
- Praktiska nodarbība darbam Facebook / Instagram reklāmu kabinetā. Strādājam pie klientu projektu / praktisko uzdevumu izpildes.
Mērķtiecīgā reklāma. 3. daļa
- Praktiska nodarbība darbam
- Facebook / Instagram reklāmu kabinetā. Strādājam pie klientu projektu / praktisko uzdevumu izpildes.
Statistika un analītika
- Kā lasīt skaitļus un palielināt efektivitāti?
- Organiskā izaugsme un reklāmas sasniegumi.
- Piedāvājums. Trigeris. Konversija.
- Darbs ar negatīvu
LinkedIn, portfeļa izveide, darba uzsākšana
- Profila un prasmju noformēšana
- Kam pievērš uzmanību darba devēji?
- Ar ko dalīties, lai uzturētu profesionālo kompetenci.
- Biznesa konta izveide un noformēšana.
- Maksas un bezmaksas reklāmas īpatnības.