Neformālās izglītības programma
09.10.2025. plkst. 18:00
Sociālo tīklu administēšana biznesa veicināšanai
Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu daļu no ikdienas dzīves. Tāpēc pieprasījums pēc sociālo mediju mārketinga speciālistiem turpinās pieaugt. Prasmes izstrādāt efektīvas reklāmas stratēģijas, izcili veidot tekstus, iesaistīt auditoriju, radīt vizuālo un video saturu, kā arī vadīt maksas reklāmas – tas viss ir mūsdienu sociālo tīklu eksperta pienākums.
Šādi profesionāļi ir būtiski uzņēmumiem un zīmoliem, kas vēlas panākt redzamību un izaugsmi. Apgūstot šīs prasmes, varat nodrošināt stabilus ienākumus un piesaistīt interesantus projektus, strādājot no jebkuras pasaules vietas.
Apgūstamās prasmes sociālo tīklu mārketingā
Strādāt ar mērķauditoriju un sekotājiem
Iemācieties analizēt sekotājus un mērķauditoriju. Sapratīsiet, kas ir nepieciešams jūsu sekotājiem. Uzzināsiet, kā piesaistīt potenciālos pircējus.
Veidot kvalitatīvu un pievilcīgu saturu
Uzzināsiet efektīvu tekstu veidošanas formulas. Apgūsiet storitelinga pamatus. Pratīsiet virtuozi strādāt ar foto un video saturu.
Iestatīt efektīvas reklāmas sociālajos tīklos
Noskaidrosiet, ar ko “Boost” poga atšķiras no reklāmas palaišanas reklāmas pārvaldības rīkā. Sapratīsiet, kādus reklāmas mērķus izvēlēties un kā aprēķināt reklāmas kapmaņas budžetu.
Analizēt un uzlabot sociālo tīklu veiktspēju
Spēsiet veikt kontu auditu, uzzināsiet, ko nozīmē sasniedzamība, kāpēc ir svarīgi sekot līdzi CTR un CPC, un kuriem vēl rādītājiem jāpievērš uzmanība.
Veiksmīgi vadīt pārrunas ar klientiem
Uzzināsiet, kā uzsākt attīstību jaunajā profesijā un kā pareizi veikt pārrunas ar potenciālo klientu, ko jautāt un kā noslēgt darījumu.
Efektīvi prezentēt sevi un savus pakalpojumus
Spēsiet efektīvi prezentēt sevi, savus pakalpojumus un izcelt savas stiprās puses.
Prakstiskās iemaņas
Atbalsts karjeras veidošanā
Komfortabla vide
Tikai reizi nedēļā
Kursa programma
Reklāmas stratēģija
- Kas ir stratēģija sociālajos tīklos.
- Stratēģijas mērķi.
- Mērķauditorijas noteikšana.
- Konkurentu analīze.
- AI izmantošana stratēģiskajā plānošanā.
- SMM speciālista pienākumu noteikšana.
- Platformas un auditorijas īpatnības.
- Konta sagatavošana reklāmai.
- Kā iegūt pirmos sekotājus.
- Darbs ar saturu.
- Kā rīkot konkursus.
- Rādītāju analītika.
- MI saturs veidošanai.
- Autopostēšana.
Instagram un TikTok reklāma
-
Instagram tendences.
-
Instagram reklāmas metodes (baltais / pelēkais).
-
Instagram un zīmoli (personīgais un uzņēmuma zīmols).
-
Profila apraksts.
-
Pirmo sekotāju piesaiste.
-
Pārdošana Instagram.
Saturs. -
Reklāma caur stāstiem (stories).
-
Rādītāju analītika.
-
Instagram auditorijas īpatnības.
-
Platformas īpatnības.
-
TikTok auditorijas.
-
Biznesa reklāmas iespējas.
-
Īsie video, kas strādā.
-
TikTok tendences.
-
Maksas reklāmas iespējas.
Satura mārketings
- Satura mārketinga mērķi un uzdevumi.
- Galvenie satura formāti.
- AI izmantošana satura radīšanā — galvenie izmantošanas aspekti.
- Auditorija un piltuve (funnel).
- Satura stratēģija: no idejas līdz publikācijai.
- Metrikas un efektivitāte
Vizuālais saturs
- Kā to izmantot un kādus mērķus sasniegt;
- Kā pareizi sastādīt uzdevumu (TU) dizainerim un fotogrāfam;
- Radošo ideju izstrāde;
- Attēlu un video veidošana, izmantojot populārus rīkus, mobilā apstrāde.
Video + montāža
- Video formāta loma sociālajos tīklos
- Tendences
- Aprīkojuma apskats
- Ideju ģenerēšana jūsu video
- Apstrāde, montāža
Mērķtiecīgā reklāma. 1. daļa
- Kas ir mērķtiecīgā reklāma?
- Darbs Meta reklāmu kabinetā.
- Mērķauditorijas segmentu izvēle un radošo ideju izstrāde.
- Retargetings, Lookalike auditorija
- Reklāmas mērķu analīze
Mērķtiecīgā reklāma. 2. daļa
- Praktiska nodarbība darbam Facebook / Instagram reklāmu kabinetā. Strādājam pie klientu projektu / praktisko uzdevumu izpildes.
Mērķtiecīgā reklāma. 3. daļa
- Praktiska nodarbība darbam
- Facebook / Instagram reklāmu kabinetā. Strādājam pie klientu projektu / praktisko uzdevumu izpildes.
Statistika un analītika
- Kā lasīt skaitļus un palielināt efektivitāti?
- Organiskā izaugsme un reklāmas sasniegumi.
- Piedāvājums. Trigeris. Konversija.
- Darbs ar negatīvu
LinkedIn, portfeļa izveide, darba uzsākšana
- Profila un prasmju noformēšana
- Kam pievērš uzmanību darba devēji?
- Ar ko dalīties, lai uzturētu profesionālo kompetenci.
- Biznesa konta izveide un noformēšana.
- Maksas un bezmaksas reklāmas īpatnības.